Tuesday, April 7, 2009

sejenak kami di sekitar kolej....last day..memori terpahat dlm sejuta kenangan yg tersirat..


SECTION ONE..ALL MY DEAR KPTM FRIENDS..almost 3 years we heve been together..we share every joy,happiness,sadness..since part 2..bm 111..section one..terpahat segala kenangan dan memori dalam jalinan persahabatan yg sekian lama terbina...gurau senda..gelak tawa..kegirangan menamatkan zaman diploma tak kan dpt menutup kesdihan pada perpisahan yg bakal berlaku..
sahabat..kawan dan teman...
even kekadang kite kutuk kolej ni kan..hehe..tp ak tau..setiap dari kite punye kenangan yg amat manis tak kandpt dilupekan disini..antara kita ada yg memulekan bibit2 cinta mereka disini..(nama tak perlu disebut..)hehe..yg menggondol anugerah dekan setiap semester..setiap kita ade tersimpan satu cerita yg tak dpt diterang kan melalui perkataan..namun semua itu akan kita tinggal kan di kolej ini..hehe..dan kita akan melangkah lebih jauh..menuju impian dan cita2..
kite bermula dengan persahabatan yg indah..dan biar kan kita tinggalkan kenangan ini dlm cerita yg kekal selamanya dlm ingatan..hehehe..

agak lama tak menulis bait2 indah..apatah lagi dlm persahabatan..(selama ni expert percintaan..agak expert la..tak expert mane pun..hehe..)so..kepada sume viewers of my blog..hentikan la air jernih yg mengalir..setiap permulaan ini pasti ada penghabisan..all my dear friends..setiap kamu sume begitu teristimewa dlm idup ak..kamu yg menggembirakan ak di kala sedih..yg sudie tertawa dgn lawak tah pape ak..haha..yg mungkin menangis kerana keterlampauan ak..sume itu hanya ak dpt balas dlm bait2 doa2 ku dan seikhlas kemaafaan dipinta..kamu semua sentiasa berada dlm ingatan..luv u all..and i'll miss every moment we together..forever..
ada sikit gmbr kenangan kita mase ari terakhir untuk tatapan di kala kerinduan..hehe..setiap pelosok kolej kite jelajah..thanks to fara D. kak wa..and some others camera girl yg amik gmbr kiteorg..enjoy these pictures..

4 Comments:

Syauqah MUJAHIDAH said...

yeeeeerrrr...
memulakan bibit2 cinta kat kolej kan...
ramai tuh yg memulakan bibit cinta kan kolej...
setiap pertemuan bermulanya di KPTM,BANGI....dan di sini jugalah terjadinya perpisahan...
Thanks a lot KPTM...U give us such a wonderful memory..hehehehe

nurhaz said...

ehehe..ade yg dekan gak ea..saje ar tu nak menekankan pada bibit cinta kan..hahaha

CyfulNizam said...

ye ar tu..
touchnig beb..

insyirah said...

hahaha...
apsal aku glak..
nk top sedeh la tu..
x sedeh pn..
hahahaha...
pndai cover xpe..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online