Thursday, April 23, 2009

hp masuk parit...??hehe..


hehe..hye..im back..biar ak mule cite ngan hp masuk parit or longkang or seumpama dengan nya..suke ati la korang nak panggil ape kan..haha..
act..ak byk nak cite..tp ak post yg ni dulu la..terbaek punye..(to farah najwa..kan farah kan?terbaik punye..)hehehe...
citenye pendek je..destinasi ke kedai umi depan hostel..bertujuan berjumpe dgn seseorang..wakil dari herbalife..ak,ekin dayah and farah najwa..hehe..ekin and daya dah jalan kat depan..so ak and farah duk jalan kat blakang..haha..dan farah najwa berjalan sambil menghayun2 beg pink kecilnye..hehe..tanpa menyedari tak tutup zip..iaitu tempat meletak hp sabun nye..hehehe..
alangkah malangnya nasib seorang gadis..adik kecilku..hehehe...
pelepuppppp!!!!!tercampak kat dlm parit..hahaha..
tenggelam la hp itu dengan perasaan tergamam kami semua..hehehe..tiade jeritan..hanya keluan lidah yg dpt dilihat..hehehe..
nasib parit tak dlm..lantas..ak dgn segala hormatnya..mempersilakan diri sendiri membuka seni gimnastik yg tak pernah ak belajar untuk mengmbil kembali asset adik kecil ku itu..hehe..
berbantu kan pautan tangan dari ekin..dan arahan dari pihak2 lain..hehe..(termasuk pekerja2 kat kedai umi tu kan..)hehe..maka berjaya la ak mengabil hp sabun itu..hehehe...
dan cam bese..mule la proses pengeringan..ak tak tau la farah da dpt on belum hp tuh...
tp ok kot..hehehe..tu la..kepada farah..berhati2 sikit ek dear..hehehehe..

2 Comments:

faraylicious said...

kesian...tapi...
hahaha...xtahan...hahaha...
sowi2...hahaha
takziah tau fiona :)

nurhaz said...

hehe..tu la kan..die dah dpt in da hp die..ok je..
hehehe

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online