Sunday, May 10, 2009

selamat hari ibu..to mak!hehe


erm..10 mei..hari ibu tibe lagi..ak cam rase takde perasaan..haha..jahat ke ak sebagai anak?pg2 my mmom dtg masuk blek..hehe..stil dtg tuk kejut anak2 dara die..hehe..and i wish her..happy mothers day mak!!!..puan maria..tak de adiah..mak kecik ati tak ek?ani punye lawak ok kan..dah cukup kan..hehe..but i will always remember ur advice..hehe..u are my best fren..im free to talk anything with u..even sal i gaduh ngan ajim pun...hehehe...u still dgr kan..i ngumpat2 ke..gosip2 ker..hehe..we just like as a sisters..hehe..i know..mak pun suke la tu kan..kalo kite jln 4 org..ur fren sume kate we all 3 beradik ur sisters kan..not ur daughters..hehehe..tol tak?tp u mmg ttp selalu cun and vogue dlm ati anak2 you..hehe..so from me..and my sis..dikja and dikna..happy mothers day mak..hope mak selalu doakan kite org berjaya dlm idup..mmuahxxx~~~

and to auntie..hehe..pn khodijah..happy mothers day too..i know ur children very proud to having u as a mom..and i will never forget ur nasi lmak ke disneyland..hehe..and lain2..for 2 weeks u take care for me..i feel like my mom beside me..eventhough i am far million miles from my mom..but u tak pernah wat yg i jauh dr mak i..happy mothers day auntie..hope kite jumpe lagi..=)
and to mak ngah..puan suria..and ibu..puan hawa..u like my own mom..both of you take care of me while my mom go to works..jge mkn pki i..i know..i will not remember every sacrifice that u did for me..but..i always pray for ur happiness..happy mothers day to mak ngah and ibu...

3 Comments:

Syauqah MUJAHIDAH said...

hahaha..mak mertua pun wish jgk..
xtahnnn...
lalalala

.:.farayhasukri.:. said...

eleh..die tu pggl untie..heheh

nurhaz said...

alaa...doa2 la jadik mak mertue syauqah..hehe..to faray:hehehe..ala..lebih kurang je la kan..hehe

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online